Archív

Reklám és marketing

Írta: MMI

Gondolkoztál már azon, hogyan készülnek a reklámok, milyen eszközökkel érik el a kívánt hatást? Gyere el és tudd meg a Bölcsész Napok legizgalmasabb konferenciáján szerdán!

Kíváncsi vagy, hogy épül fel egy ütős reklámkampány? Szeretnéd megtudni, hogyan írja újra a befolyásolás technikáit a social media térnyerése? Ha bepillantanál egy izgalmas világ kulisszái mögé, akkor feltétlenül gyere el az ELTE BTK Média és kommunikáció tanszékének konferenciájára, a Bölcsész Napokra, ahol két érdekes kerekasztal beszélgetés keretében elismert gyakorlati és elméleti szakemberek vitatkoznak majd a reklámszakmát érintő aktuális kérdésekről.

A szakmai program a következő:

12:30 Megnyitó
Az I. szekciót felvezeti: Fehér Katalin újmédia-kutató

13:00 I. szekció- Befogadóból résztvevő: az online generáció és a reklám
Résztvevők: Fehér Katalin (újmédia-kutató), Virányi Péter (reklámszociológia, BME), Becker György (reklámpszichológia, ELTE PPK)
Moderátor: Csókay Ákos (szociológia, ELTE TáTK)

14:30 Szünet – benne: közönségkedvenc reklámfilmek vetítése, kulcsszó: humor és kreativitás

15:00 II. szekció – Reklám a túlpartról: brieftől az integrált kampányig
Résztvevők: Katona Éva (újságíró, szerkesztő), Román Balázs (Kreatív Online), Benei Péter (Karmamedia), Baráth Péter (DDB Hungary)
Moderátor: Körösvölgyi Zoltán (főszerkesztő, Yacht Life magazin)

Az érdeklődőket szeretettel várjuk május 4-én 12:30-tól a fszt. 34-es teremben!

Előzetes jelentkezés a programra az alábbi linken: http://bolcsesznapok.elte.hu/events/12/reklamfilmvetites-es-konferencia/